Pilgrimsvandringer

”Herre vis mig din vej

og gør mig villig til at vandre den”

Pilgrimstur fra Hareskov station til Lyngby kirke

D. 2. marts 2024.

Vi mødes ved Hareskov st. kl. 8.30. Turen slutter ca. kl. 13.30 med en lille andagt ved Lyngby kirke. Ruten er anslået 10 km lang.

Pilgrimsvandringen kan skabe rum for nærvær – Guds, vores eget sind og nærvær i naturen. Størstedelen af turen forgår uden samtale, der er dog mulighed for samtale med hinanden under første og sidste del af turen, samt alle pauser. Pauserne afsluttes med fælles læsninger som inspiration til vandring i stilhed.

Praktisk: Medbring mad og drikke til egen frokost. Der er mulighed for toilet midtvejs og ved afslutning af turen. Vandafvisende fodtøj anbefales, da stierne kan være temmelig våde undervejs.

Tilmelding til Inge Thinggaard, tlf.21683576,

Mail : imthinggaard@gmail.com