Konfirmation

Hvis du gerne vil konfirmeres, skal du gå til konfirmationsundervisning. I Bethlehemskirken ligger undervisningen efter skoletid, 2 timer hver uge fra september til marts. Undervisningen er livsnær. Vi snakker om den kristne tro på en måde, så den giver mening ind i de liv, vi lever. I løbet af undervisningsforløbet får vi bl.a. besøg af unge mennesker, der vil fortælle om deres tro. Vi spiser sammen en gang imellem, hvor vi fortsætter til kl. 19.00.

Hvilken dag undervisningen kommer til at ligge, bestemmes, når vi har fået tilmeldinger og fundet ud af, hvilken dag undervisningen passer bedst med konfirmanderenes skoleskema.

Undervisere er sognepræst Martin Drengsgaard og andenpræst Erik Hviid Larsen

Tilmelding til undervisningen sendes til Martin Drengsgaard på sognepraest@bethlehemskirken.dk eller telefonisk 20878657.

Konfirmation

I Bethlehemskirken har vi altid konfirmation den 1. søndag efter Påske. Er der ønske om at blive konfirmeret en anden søndag, kan dette som regel også lade sig gøre.

Højmesser og familiegudstjenester